REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych,
- rozbieżności między przesyłką a zamówieniem, co do rodzaju lub ilości zamówionych towarów;
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.
- rozwarstwienia farby
- Aby złożyć reklamację Klient pobiera ze strony Sklepu formularz reklamacji.
- Odesłanie zamówionego towaru następuje na koszt Zamawiającego na adres: TaksiCom Jerzy Stepiń, ul. Leskiego 19b/20, 80-180 Gdańsk, z dopiskiem „imalujemy-reklamacja”.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki do TAKSICOM.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz niezgodnegoz zamówieniem na koszt TAKSICOM oraz następuje zwrot kosztów jakie poniósł Zamawiający podczas procesu reklamacji do TAKSICOM na rachunek wskazany przez Zamawiającego.
- W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, TAKSICOM zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
- W sytuacji braku Zamówionego a niewadliwego towaru, TAKSICOM informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar, w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi TAKSICOM.
- TAKSICOM nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
FORMULARZ REKLAMACJI PDF pobierz plik